تبلیغات X


تبادل لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

vst فروش

vst خرید

وی اس تی

دانلود وی اس تی

vst دانلود

فروش وی اس تی

خرید وی اس تی

سایت آهنگسازی

آموزش خوانندگی

سایت خرید لباس

سایت فروش لباس

تیشرت

لباس

خرید تیشرت

فروش تیشرت

خرید لباس

لباس فروشی

وی اس تی

دانلود وی اس تی

دانلود vst

فروش وی اس تی

خرید وی اس تی

وی اس تی

خرید vst

فروش vst

وی اس تی

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

مشتریان آنلاین و راه کار های نوین فروش

بازار یابی و فروش آنلاین

اصلی ترین عامل در بازاریابی موفق، درک مشتریان است. بازاریاب های ماهر از جزییات مشتریان هدف خود آگاهی دارند. انها می توانند خریداران خود را به دقت مورد بررسی قرار دهند. درک مشتریان آنلاین نیز به مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که گسترهه جغرافیایی و فرهنگی، وسیعی را در برمی گیرد. دیگر آن که مشتریان آنلاین از ویژگیها و ایده های متفاوتی در ارتباط با کسب اطلاعات وو خرید آنلاین برخوردار بوده و از همه مهمتر آن که فرد ممکن است در خرید آنلاین، تفکر و رفتاری کاملاً متفاوت نسبت به انجام خرید به صورتت آفلاین از خود بروز دهد.

بنابراین تمامی بازاریاب های الکترونیکی باید مشتریان آنلاین خود را با دقت نظر بیشتری مورد توجه قرار دهند. مشتریان آنلاین در حال تغییر و تحول هستند. اگر برندها نتوانند به وعده های خود عمل کنند، آنها نه تنها اعتراض خود را مطرح کرده بلکه بر اعتراض خود پافشاریی نیز می کنند. بازاریابهای موفق، به درخواستهای آنها گوش کرده و تجربه اندوزی می کنند. مشتریان امروز “کنترل برند” را از دست بازاریاب هاربوده و درباره برند مورد نظر خود مباحثاتی را مطرح می کنند. آنها اگرچه هنوز هم به لحاظ زمان و اطلاعات در مضیقه هستند اما به نوعی منبع انرژی دست یافتند که این منبع، قدرت خود را از Web2.0 گرفته و به آنها اجازه میدهد به آرزوی دیرینه خود یعنی ابراز علایق یا نگرانیهای خود دست یابند. در حال حاضر، مشتریان، پلت فرمی جهت بیان خواسته های خود در اختیار دارند و تعدادی از آنها هم نمی توانند از بیان صریح موضوعاتی که در ذهن دارند، خودداری کنند!

بارها اتفاق افتاده که فروشندگان با ارائه خدمات فاقد کیفیت لازم، از مشتریان سوءاستفاده کرده اند. بررسیهای اخیر نشان داده است که در واقع طی ده سال گذشته در زمینه بازاریابی، کوتاهی شده و مشتریان از این وضع، ناراضی هستند. مشتریان نیز، ناشکیباتر شده و کمتر از خود خویشتنداری نشان می دهند. زمان در حال گذر است و ما روی بمب ساعتی ارائه خدمات به مشتریان نشسته ایم.

شگفت ان که در بخش بازاریابی بدتر از همه عملی شده است. اما در عصر رکود مهارتهای بازاریابی قرار داریم چرا که امتیازدهی مشتریان در بازارها و میزان رضایتمندی آنها رو به کاهش است. در ضمن سیستمهای تلفنی خودکار و نوبت دهنده موجود در بخش خدمات به مشتریان و وب سایتهای ناکارآمد نیز کمکی به حل این مسئله نکردهاند.

این مسائلی ممکن است زمینه ساز تبلیغ منفی گسترده ای باشند که دهان به دهان نقل می شوند. تحقیقات نشان می دهد که مشتریان فعلی از صبر و تحمل کمتری در برابر ارائه خدمات برخوردارند به طوری که ۸۰ درصد آنها می گویند پس از تجربه نامطلوب در خرید از جانب یک سازمان دیگر هرگز به آن سازمان مراجعه نخواهند کرد.

این میزان در سال ۲۰۰۶، ۶۸ درصد بوده است (2007 Harris Interactive)، همه روزه به جمع مشتریانی که نظریات خود را اعلام می کنند و در رسانه های جدید اجتماعی یا Web2.0 با یکدیگر به گفت و گو می نشینند، اضافه می شود و با این کار کنترل از دست بسیاری از بازاریاب ها خارج شده است. سایتهای شبکه های اجتماعی، امکان تبادل نظر میان مشتریان را تسهیل کرده اند. مشتریان از طریق ارسال متن و ویدئو با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند زیرا می خواهند عقاید خود را به اشتراک بگذارند. عده دیگری نیز تشنه شهرت هستند (2007 McKinsey) و می خواهند دوستان تازه ای پیدا کنند یا آن که مطالب خود را به جاهای دیگر ارسال کنند.

مشتریان “کنترل ” ارتباطات را به دست گرفته اند زیرا مطابق با یافته های Chevrolet و Nike، “محتوای ایجاد شده توسط کاربر” به طور کامل، قابل کنترل نیستند. شبکه های اجتماعی آنلاین به حیات خود ادامه داده و همگام با رشد نیاز افراد به ارتباطات اجتماعی رشد خواهند داد.


برچسب ها : مشتریان آنلاین , بازاریاب های الکترونیک , دیجیتال مارکتینگ , بازاریابی اینترنتی , اینترنت مارکتینگ , بازاریابی محتوا ,
+ نوشته شده در يکشنبه 10 ارديبهشت 1396ساعت 16:08 توسط نادر رفیعی | | تعداد بازدید : 5

ویژگی های منحصر به فرد درب های ضد سرقت

آیا درب ضد سرقت واقعا ضد سرقت می باشد؟

در پاسخ به سوال بالا باید گفت که به طور صددرصد، خیر اما در حدود ۹۰ درصد این امر صحت دارد و مانع از سرقت می شود ولی به طور صددرصدی نمیتوان گفت که ویژگیهای منحصر به فرد این درب ها در تمامی این موارد آنها را ضد سرقت می نماید.

ایمنی درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است به طوری که که امکان اهرم کردن درب در بیشتر موارد غیر ممکن است و چون از یک لایه ورقه فولادی در ساخت داخلی این درب استفاده می شود، امکان شکستن درب وجود ندارد و نیز قفل درب به راحتی باز می شوند دلیل این امر به این خاطر می باشد که در درب های ضد سرقت از قفل های بسیارر ایمن استفاده می شود که به آسانی قابلیت باز شدن را ندارند و در این قفل ها زبانه قفل تنها در یک جهت در چهارچوب،، قفل نمی شود بلکه از چندین زبانه در چهار جهت در چهارچوب وارد شده و قفل می شوند.همان طور که از نام درب ضد سرقت مشخص است این درب ها بسیار ایمن هستند به طوری که این درب های چوبی قابل مقایسه با سایر درب هاا مانند درب ورودی و درب ساختمان که دارای نرده های حفاظتی می باشند،نیست.

درب های ضد سرقت موجود در بازار در جنس ها و طرح های مختلف می باشند .درب های ضد سرقت چینی ، درب های ضد سرقت ترک و درب های ضد سرقت ایرانی این درب ها دارای رویه mdf با روکش طبیعی چوب یا با روکش pvc و یا روکش استیل می باشند.

درب MDF

درب pvc
معرفی درب abs

برچسب ها : ایمنی درب های ضد سرقت , درب ضد سرقت , درب های ضد سرقت , درب های چوبی , درب ورودی , درب ساختمان , درب mdf , درب pvc , درب abs ,
+ نوشته شده در يکشنبه 26 دی 1395ساعت 12:28 توسط نادر رفیعی | | تعداد بازدید : 14

وی اس تی فروش وی اس تی خرید وی اس تی دانلود وی اس تی فروش vst خرید vst دانلود vst وی اس تی دانلود وی اس تی دانلود vst سایت آهنگسازی آموزش خوانندگی وی اس تی دانلود وی اس تی دانلود vst وی اس تی دانلود vst
فروش وی اس تی
خرید وی اس تی
وی اس تی
خرید vst
فروش vst
وی اس تی فروش وی اس تی